Nejlepší letní společník má růžovou barvu

Sdílejte

Konečně léto, konečně dovolená a nohy nahoře. Slunce nabírá na síle a vy pozorujete, jak jeho paprsky rozzáří tóny růžové a zdůrazní bublinky spěchající k hladině. Ta barva a svěžest šampaňského MUMM Brut Le Rosé k příjemným chvílím prostě patří. Prozradíme vám, jak ho správně pít, aby jeho chuť byla dokonalá.


Když jsme otevřeli první láhev s jemně lososově růžovou barvou a bohatým perlením, rozbalila se před námi vůně červeného grapefruitu, jahod, třešní a červeného rybízu s lehkými tóny karamelu a vanilky. A protože jsou mezi námi milovníci šampaňského, věděli jsme, že nejlépe chutná za specifických podmínek.

Alfou a omegou je v tomto případě vždy teplota. Pokud je šampaňské příliš vychlazené, dojde ke zničení nádherného perlení, zatímco pokud je příliš teplé bude nadměrně pěnit. Správná teplota pro neročníková vína je 8 až 10 °C. Aby si šampaňské udrželo ideální vychlazení po celou dobu, vložíme láhev do kbelíku naplněného do poloviny studenou vodou a kostkami ledu. Perfektní teplotu udržíme i tím, že sklenici naplníme maximálně do dvou třetin.

Nutno podotknout, že jsme ji do této míry naplnili v redakci každý několikrát. Bylo totiž potřeba zapít nejnovější vydání Amazing. A když už budete mít ty nohy nahoře a nalito do zmíněných dvou třetin, otevřete poslední číslo našeho magazínu a ztraťte se na chvíli ve světě umění, inspirace a neobyčejných příběhů. I když budete ve svém rozjímání sami, nezapomeňte si připít růžovým šampaňským MUMM na sebe a na chvíle, kdy vám je opravdu dobře.

Značka MUMM, která patří do vinné rodiny společnosti Pernod Ricard, má v kraji Champagne téměř dvousetletou tradici. Je jedním z největších výrobců šampaňského a v současné době patří mezi jednu z nejprodávanějších značek v celosvětovém měřítku podle počtu prodaných lahví.

www.prestigeselection.cz

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.