iWant

Sdílejte

Když se k nám dostalo první video Ondry a Maui, věděli jsme, že tahle dvojka s Amazing Places nějakou dobu zůstane. Ondra ho tenkrát natočil v zimě v parku jednoho pražského hotelu, dovnitř ho totiž nechtěli pustit. Napodruhé už to vyšlo, a to nás naopak pustili úplně všude. A proč? To se dozvíte na následujících řádcích.


O tom, že jsme v Amazing Places „jablíčkáři“, jsme už psali. Spolupráce, jako je právě tahle, nás baví hodně. A když nám to ještě ulehčí práci, není o čem přemýšlet. Ještě tentokrát jsme dostali trochu zapeklité zadání. Běžně s Ondrou & Maui natáčíme z kouzelných míst a ukazujeme, jak vypadají a co všechno se tam dá dělat. Zabalíme kufry (a že jich je!), Maui a na dva dny se přesuneme kamkoliv, kam nás práce zavane. Na konci léta nás čekal ale jiný oříšek. Nebo tedy jablíčko, ať jsme styloví. Zůstali jsme v Praze, s přepravkou plnou Apple produktů a scénářem, který jimi byl nadupaný od prvního slova až po poslední tečku. A náš úkol? Ukázat hoteliérům, jak jim tyhle Apple vychytávky můžou usnadnit život.

K ruce nám během natáčecího odpoledne bylo výjimečně i pár lidí navíc. Zapojit & nastavit & zprovoznit všechny Apple věcičky bychom sami ve dvou rozhodně nezvládli. Recepci ovládl elegantní iMac, z Ondry se během pár hodin stal nadšenec do Airtagů, přes který v jednu chvíli našel i ztracenou Maui, a naše psí parťačka dokonce vyzkoušela placení přes Apple Watch. Odpoledne to bylo náročné, hlavně pro Ondru, který se tentokrát převtělil do všech možných rolí, které si v hotelu dokážete představit. Od poslíčka přes paní na úklid až po kuchaře. Hostem byl samozřejmě také on. A povedlo se? Přenést další z Ondrových vtipných scénářů na obrazovky iPhonů, iPadů, MacBooků i Apple televizí? Věříme, že ano, ale to už necháme na vás, až na něj na našich sociálních sítích narazíte.

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.