Desáté číslo Amazing Magazinu právě v prodeji!

Sdílejte

Abyste měli při svých toulkách novými městy a místy, za kterými se vydáte na podzim, co číst a čím se inspirovat, přinášíme vám nové číslo našeho čtvrtletníku. Toto číslo je plné rozhovorů s lidmi, kteří mají co říct a objevíte v něm místa, které budete chtít navštívit. Ztraťte se na okamžik ve stránkách Magazinu a pojďte s námi objevovat náš Amazing Prostor.


Jsme na podzimní vlně, i když v nás ještě doznívá léto plné cestovatelských zážitků s AMAZING PLACES, které jsou vždycky něčím výjimečné. Začalo to jízdou na labutích a nekonečnou party na statku Oblík, kde jsme pokřtili letní vydání AMAZING, a pokračovalo společnou prací na podzimních tématech, mým cestováním a hledáním kouzelných míst v Polsku, Bářinými kreativními nápady, ilustracemi, které jsme si posílali přes půl světa, jejími objevy do rubriky Crème de la Crème a Petrovými útěky na Bali, kde našel inspiraci a také novou posilu našeho týmu, fotografku Adelu Bellini. Sotva jsme se vrátili z Chateau Mcely, kde jsme odložili starosti i boty na party ve stylu bosé nohy, začal ve vzduchu vonět svařák a dýňová polévka, z výloh na nás jako časované bomby vykukují vánoční koule a my plánujeme, kam se vydáme ochutnat svatomartinskou husu. Společně vám z redakce přejeme, aby pro vás bylo čtení nového AMAZING tak zábavné, jako byla pro nás práce na podzimním vydání, a užili jste si nádherný podzim.

šéfredaktorka Kateřina Černá

Přinášíme vám rozhovor s Janou Bernáškovou o natáčení, psaní i osobním životě a o tom, jak to všechno skloubit dohromady. “ … svou práci miluji a potřebuji být na tom jevišti a před kamerou, protože je to pro mě bytostně důležité. Psaní mě ale osvobodilo v tom, že už nejsem bez práce, pokud se zrovna netočí. A tím, že zájem o mé knihy je hodně velký a čtenářky na novou knihu netrpělivě čekají, tak musím říct, že mi psaní dalo obrovskou svobodu a jsem šťastná. Otázka ale samozřejmě je, jestli budu mít i dál témata a to soustředění a jestli mi psaní dál půjde, protože na to potřebujete i nějaké psychické rozpoložení a sílu“.

Sklo je s českou tvorbou neodmyslitelně spojené. Je součástí naší kultury, vizitkou ve světě i řemeslem předávajícím se mezi generacemi. Většina rodin vlastní alespoň jeden poklad z některé z českých tradičních skláren. A ti nejšťastnější mají vystavený i křišťál od karlovarského Moseru. Z jeho skleniček pili a pijí politici, celebrity i královny. Působí důstojně a jeho vznešený styl odrazuje od zbytečných dotyků. Tento pocit z klasických sklářských kousků Moseru přišel změnit nový umělecký ředitel Jan Plecháč.

Kamu a Robi Chadimovi jsou definicí osudové lásky. Od prvního setkání u polévky proti kocovině v Sapě uběhlo už bezmála šest let a za tu dobu procestovali půlku světa, vydali čtyři knížky, už tři roky žijí na Kostarice, kde budují retreatové centrum s ubytováním, provozují úspěšnou restauraci, italskou zmrzlinárnu a chystají se k večernímu provozu přidat i kavárnu s pekárnou. Ponořte se do jejich inspirativního světa a zjistíte, že všechny vaše sny máte na dosah ruky.

Vždycky, když se mě nějací dospělí ptali nato, čím chci být, považoval jsem to za dost pitomou otázku, na kterou jsem neměl jasnou odpověď. Celé to nejspíš začalo, když jsem si jednou na naší chalupě u Dubí začal malovat, jak by se ta chalupa dala změnit. Otec to tenkrát viděl a já si vzpomínám, že jsem poprvé slyšel slovo architektura. Táta mi řekl: „Ty bys mohl být architekt, když vidím, jak jsi to namaloval.“ O počátcích a vrcholech své kariéry vypráví Martin Kotík, coby úvod ke knize Já, architekt, která právě vychází a která mapuje jeho životní osudy a práci.

Všechny články si můžete přečíst v Amazing Magazinu, který najdete ve svých oblíbených kavárnách, bistrech, kouzelných místech anebo ho obdržíte při přihlášení se k předplatnému. Věříme, že se vám bude i aktuální číslo líbit. Užijte si jej!

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.