Čtyřdenní pracovní týden je Amazing

Sdílejte

Málokterý český projekt sdružuje takové množství rozdílných fanoušků jakoprávě Amazing Places. Těžko říct, jestli je to tím, že jsme národ výletníků a krásnáubytování mají rádi snad úplně všichni bez ohledu na věk, gender nebo sociálnístatus, nebo tím, že jako společnost umíme ocenit dlouhodobou práci namyšlence a snech zakladatelů vizionářů.


Jisté však je, že za deset let, co projekt Amazing Places funguje na českém trhu, vytvořil unikátní prostor pro sdílení inspirace, který posunul úroveň ubytovacích zařízení o pomyslný level dál. I díky komunitě sledujících, kteří hledají stále unikátnější místa, kde strávit romantický víkend nebo týden s přáteli, se hotely, penziony i malé glampingy začaly kvalitou rovnat místům, na která jsme ještě před pár lety byli zvyklí jen za západními hranicemi.

Z malého projektu tvořeného z nadšení zakladatele Petra Kotíka vyrostl Amazing Places do profesionální firmy se sedmnácti zaměstnanci. Vše začalo z touhy hledat krásná místa v českém prostředí a vytvořit platformu toho nejlepšího, co jde u nás v této oblasti najít. Už na začátku fungování Petr zjistil, že výjimečná místa netvoří jen krásný architektonický návrh nebo designový nábytek, ale především přístup majitelů a jejich touha zanechat v návštěvnících ten nejlepší zážitek. Tehdy ještě malinký tým objížděl celou zemi a hledal nevšední chalupy, mlýny, roubenky i výjimečné apartmány a hotely. Ty pak zalistoval na facebookové stránce, která se po pár letech změnila ve web stále ještě vzdálený tomu, na co jsme zvyklí dnes. K novému webu se před třemi lety přidal rezervační systém, který odpověděl na volání fanoušků, kteří si po pečlivém hledání svého vysněného místa chtěli ubytování obratem zarezervovat. Pokud tedy budete hledat kouzelný statek nebo maringotku, můžete se ihned podívat, zda má pro vámi vybraný termín volno, a také zjistíte, kolik vás dovolená bude stát. Rezervační systém znamenal velký předěl pro firmu, která se z inspirativního portálu rázem stala hráčem na trhu v prodeji pobytů.

V posledních letech prošla firma tak prudkým vývojem, že to překvapilo i ty, co projekt sledují od samého začátku a vnímají její nezkrotné tempo. Téměř každý Petrův sen, který se zprvu zdál jako bláznovství, se nakonec s většími či menšími bolestmi podařil. Před těmi nejvíc zlomovými rozhodnutími si většina týmu Amazing Places vždy klepala na čelo, ale Petr Kotík je zas a znovu překvapil svou schopností číst trh a jeho trendy. Pravdou je, že tempo týmu je bleskové a ne každému takové fungování vyhovuje. I proto kolem sebe Petr sdružuje silně motivované jedince, ze kterých chce sice dostat maximum, ale jejich snahu jim vrací – nově například čtyřdenním pracovním týdnem. I v tomto ohledu se projevuje snaha značky působit progresivně nejen ve svém oboru, ale také v přístupu k týmu a jeho organizaci. S přibývajícími nápady práce neubývá, ale zvyšuje se snaha o efektivitu. Snadno se vám tedy může stát, že když navštívíte tým Amazing Places v pražském Karlíně, bude se vám svět okolo zdát o úroveň rychlejší.

Parta nadšenců Amazing Places vyráží každý týden do terénu po celé republice, aby nejen hledali nová místa, ale také se setkávali s majiteli míst, kteří už jsou u nich zalistování. Snaží se reagovat na jejich potřeby a pomáhat jim v oblasti, která jde Amazing Places nejlépe – propagaci. Už dávno nejde jen o sociální sítě a web, ale i o spolupráci s partnery a mimo jiné také o prostor v tištěném čtvrtletníku Amazing magazínu. Ten vznikl pro návštěvníky míst, kterým nabízí offline chvilky strávené nad kvalitním čtením a krásnými fotografiemi. V ideálním případě najdete magazín na všech kouzelných místech a objevíte skrze stránky vysokogramážního papíru zajímavé osobnosti ze světa designu, architektury a umění. Pokud bychom Amazing Places hodnotili lidským měřítkem, má za sebou formující fázi dětství i náročné období puberty a pomalu se dostává do stabilní dospělosti. Už se nesoustředí jen na sebe a vlastní rozvoj, ale rozhlíží se kolem sebe a hledá možnosti pomoci druhým. Proto vznikl projekt Hero Hotel, který byl aktivní především v období covidu, kdy pomáhal pracovníkům v první linii. Na chvíli se odmlčel a nyní se vrací v plné síle jako nástroj pomoci rodičům samoživitelům, kterým pomůže k vysněné dovolené s dětmi. Spolupráci začali i s kampaní Fuck Cancer věnující se osvětě v oblasti rakoviny mladistvých.

Ani v pomyslné „dospělosti“ ale značka Amazing Places nezpomaluje. Na přelomu roku přinese svým fanouškům dlouho očekávaný merch, se kterým koketuje většinu času svého fungování. Ten bude součástí nového věrnostního programu Be Amazing postaveného na odměňování zákazníků za jejich loajalitu. Těšit se na něj můžete už na přelomu roku a můžete si být jisti, že to bude stát za to!

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.