Apple v kulisách pražské secese

Sdílejte

Apple není jen značka produktů, které určitou dobu používáte a pak je vyměníte za jiné. Je to životní styl, k němuž neodmyslitelně patří čistá estetika, důraz na detail a kvalitu. Tato filozofie se přirozeně propisuje i do způsobu prezentace produktů, a to hlavně v rámci kamenných prodejen.


Vlajkové a partnerské prémiové prodejny si designéři týmu Apple navrhují sami, vybírají pro ně ikonické lokality a historické budovy, jejichž genius loci se krásně snoubí s minimalistickým provedením prodejen. Pro nejednoho „jablíčkáře“ je tedy zásadní zprávou, že jedna taková prodejna byla nedávno otevřena i v Praze.

V prostorách secesního paláce Koruna na Václavském náměstí od února funguje prodejna Apple iWant, která má kategorii Apple Premium Partner, tedy druhou nejvyšší hned za vlajkovými obchody. Jedná se o první prodejnu tohoto typu u nás – nenachází se v obchodním centru a právě díky své unikátní lokalitě perfektně zapadá do konceptu, který značka Apple u svých vlajkových prodejen v metropolích razí. Obchody, které designéři amerického týmu Apple sami navrhují, mají jasně daný koncept architektury se vzdušným prostředím, minimalistickým uspořádáním a velkými dřevěnými stoly, na kterých jsou produkty prezentovány. Důležitou roli hraje také světlo nebo přesné rozmístění produktů.

vizuálně a designově odlišné, pravda je ale taková, že je pojí náklonnost k inovacím a moderním technologiím, a také určitý punc výjimečnosti. „Koruna má například na svou dobu unikátní kopuli ze skla a kovu. Byl zde také údajně první kulečníkový stůl v Praze, luxusní kosmetický salon nebo sofistikovaná klimatizace. Koruna byla vždy technická a designová perla Prahy. Apple je symbolem pokroku a designu dnešní doby, a je tedy logické, že nová prodejna si našla cestu právě do Koruny,“ přibližuje Petr Syrůček, majitel a zakladatel skupiny maloobchodního prodeje elektroniky Smarty BRANDS., do které iWant patří.

Novou prodejnu iWant najdete v přízemí paláce Koruna, které má na rozdíl od většiny Apple obchodů členitější půdorys, což pro tým návrhářů znamenalo větší výzvu. Výsledek ale podle všeho stojí za to, prostor je vzdušný a má atmosféru prémiových Apple prodejen. Není třeba dlouhých popisů, nejlépe uděláte, když si prodejnu, a hlavně nové produkty Apple, přijdete prohlédnout na vlastní oči.

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.