Amazing bikes

Sdílejte

Byl jeden z prvních opravdu parných letních dní na konci června a my se sešli na náměstí před Grandhotelem Pupp. Všichni ve sportovním, což byla oproti našim běžným setkáním docela fajn změna. Znamenalo to, že tentokrát to bude opravdu neformální. Naše kroky totiž směřovaly k vyrovnané řadě kol Specialized.


Setkání míst, která patří do projektu Amazing Places, se vyznačují především tím, že se na nich potkávají skvělí lidé – většinou majitelé nebo provozovatelé hotelů, apartmánů, chaloupek a podobně. Kromě toho, že si vyměňují zkušenosti a učí se něčemu novému, je občas čeká nějaké zpestření. To karlovarské bylo ve znamení cyklojízdy do okolních kopců. Možná by to mohlo nějaké jedince odradit – přece jenom Vary jsou v údolí, a tak kamkoli se vydáte, je to do kopce.

Naštěstí jsme ale měli díky našim parťákům ze Specialized na vyzkoušení horská elektrokola Turbo. Už asi tušíte, že kolo s názvem Turbo vás nenechá na holičkách. Oficiální informace vám poví, že kola disponují velmi výkonným motorem o síle až 565 W a točivým momentem 90 Nm, což je řadí k samé špičce ve své třídě. Lidsky řečeno vám kolo dodá až čtyřnásobek vaší energie vložené do šlapání. Prostě jste to 4x vy. Ale nemyslete si, i na elektrokole musíte šlapat a rozhodně to není procházka růžovým sadem.

Do kopce jsme se pořád zapotili, ale na vrcholku jsme kupodivu neodpadli únavou. Naopak jsme měli chuť i sílu pokračovat s radostí dál. Na rovince si ti odvážnější z nás elektropohon vypnuli a šlapali do pedálů postaru, „po svých“. Překvapilo nás, že ani váha kola, která je kvůli motoru o něco větší než u běžných kol, nás nijak neomezovala. Zpátky ke Grandhotelu Pupp jsme všichni dorazili s úsměvem ve tvářích, a někteří si jízdu dokonce zopakovali. A co je lepší reference než fakt, že do toho chcete jít zas a znova?

Pokud se Vám líbil článek, budeme rádi když jej nasdílíte.
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.